Δίκτυα που λειτουργουν για τη σχολικη χρονια 2014-2014
Κατά τη διάρκεια της εκπόνησης ενός προγράμματος Π.Ε. θα βοηθηθείτε πολύ αν ενταχθείτε σε κάποιο σχετικό θεματικό δίκτυο. Τα θεματικά δίκτυα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης έχουν τους παρακάτω στόχους:
Συνεργασία μεταξύ σχολείων διαφόρων περιοχών που υλοποιούν προγράμματα ίδιου θεματικού περιεχομένου
Επιστημονική και παιδαγωγική στήριξη των προγραμμάτων Π.Ε
Δημιουργία σχετικού εκπαιδευτικού υλικού
Εκπαιδευτικά Προγράμματα – Επισκέψεις
Σε μια προσπάθειά μας να κάνουμε ευρύτερα γνωστά τα Θεματικά Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως υποστηρικτική δομή των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και δεδομένου ότι παρατηρούμε πως η πλειοψηφία των σχολικών μονάδων / εκπαιδευτικών που έχουν υποβάλει κάποιο πρόγραμμα δεν έχει ενταχθεί σε κάποιο από αυτά επιχειρούμε μια συγκεντρωτική ομαδοποιημένη παρουσίασή τους. Περιοριζόμαστε στα δίκτυα για τα οποία λάβαμε κάποια σχετική ενημέρωση (αν κάποιο ΚΠΕ ή άλλος φορέας συντονίζει κάποιο θεματικό δίκτυο που δε συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογό μας, ας μας ενημερώσει και θα το προσθέσουμε άμεσα).
- Αστικό περιβάλλον: Βιώσιμη πόλη: Η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία(ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού- Βερτίσκου)
- Βιομηχανία: Βιομηχανική κληρονομιά(ΚΠΕ Νάουσας)
- Βιοποικιλότητα: Το σποράκι, πηγή ζωής(ΚΠΕ Λαυρίου), Βιοποικιλότητα: Το εργαστήρι της ζωής (ΚΠΕ Καστοριάς)
- Γεωργία: Γεωργία και Περιβάλλον(ΚΠΕ Νάουσας)
- Δάσος: Mαθαίνω για τα Δάση(ΕΕΠΦ), Δασικές πυρκαγιές (ΚΠΕ Αργυρούπολης)
- Διαχείριση απορριμμάτων: Φύση χωρίς σκουπίδια(ΕΕΠΦ), Απορρίμματα: τα χρήσιμα … άχρηστα (ΚΠΕ Έδεσσας)
- Ελιά: ΕΛΙΑ Εθνικό θεματικό δίκτυο ΠΕ του ΚΠΕ Καλαμάτας
- Θάλασσα: Η θάλασσα(ΚΠΕ Αργυρούπολης)
- Θερμαλισμός: Θερμαλισμός – Οικολογία – Πολιτισμός(ΚΠΕ Ελευθερίου – Κορδελιού)
- Kαιρός-Κλίμα: Κλιματικές αλλαγές – ακραία καιρικά φαινόμενα(ΚΠΕ Στυλίδας)
- Kάστρα: Κάστρο: Ο τόπος το ορίζει και ο άνθρωπος το χτίζει(ΚΠΕ Μολάων)
- Λιμάνια: Τα λιμάνια της Ελλάδας(ΚΠΕ Δραπετσώνας)
- Λίμνες-Αλυκές: Αλυ(Οι)κολογία(ΚΠΕ Μεσολογγίου),Λίμνες: Πηγές έμπνευσης (ΚΠΕ Καστοριάς)
- Μέλισσα- Μέλι: Μέλισσας έργα, ανθρώπων αγαθάσυντονίζεται από το (ΚΠΕ Αρναίας)
- Μετάξι: Το μετάξι(ΚΠΕ Σουφλίου)
- Νερό: Υδροκίνηση(ΚΠΕ Φιλιατών), Nερό και Βιώσιμη Ανάπτυξη (ΚΠΕ Έδεσσας), Οι πηγές του νερού (ΚΠΕ Σουφλίου), Αειφορική διαχείριση του νερού (ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού- Βερτίσκου)
- Πανίδα: Άγρια πανίδα σε κίνδυνο (ΚΠΕ Στυλίδας)
- Περιαστικό πράσινο: Οι Πράσινες γωνιές της γειτονιάς μου(ΕΕΠΦ)
- Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση – παιχνίδι: Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας (ΚΠΕ Φιλίππων).
- Ποτάμια-Γεφύρια: Τα πετρογέφυρα της Ελλάδας(ΚΠΕ Μακρινίτσας), Τα ελληνικά ποτάμια στη φύση, στην παράδοση και στον πολιτισμό (ΚΠΕ Θέρμου)
- Σεισμοί: Το Σεισμικό Τόξο που μας .. ενώνει(ΚΠΕ Λιθακιάς)
- Σπήλαια: Τα σπήλαια της Ελλάδας στο… φως(ΚΠΕ Βάμου)
- Σχολικό περιβάλλον: Οικολογικά Σχολεία(ΕΕΠΦ)
- Τ.Π.Ε.: Αειφορική Τεχνολογία(ΚΠΕ Κέρκυρας)
- Το περιβάλλον στο χώρο και το χρόνο: Γεωπεριβαλλοντικά- γεωμυθολογικά μονοπάτια(ΚΠΕ Στυλίδας)
- Τοπικά προϊόντα: Τα τοπικά προϊόντα σε μια κοινωνία αειφορίας(ΚΠΕ Κρεστένων)
- Τοπικό φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον: Ευρωπαϊκά Ορειβατικά Μονοπάτια(ΚΠΕ Μαρώνειας)
- Τουρισμός: Τουρισμός και Περιβάλλον(ΚΠΕ Αρχανών)
- Υπαίθρια Διαβίωση: Υπαίθρια ζωή και περιβαλλοντική εκπαίδευση(ΚΠΕ Παρανεστίου)
- Φυσικό περιβάλλον και αρχαιολογικό τοπίο: Περιβαλλοντικές διαδρομές στα ίχνη του παρελθόντος, αναζητώντας το βιώσιμο μέλλον(ΚΠΕ Λαυρίου)