Καινοτόμα δράση: Code club στο ΓΕΛ Κορώνειας

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Δυτικής Θεσσαλονίκης και το ΓΕΛ Κορώνειας, μετά από πρόσκληση του Εργαστηρίου Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων TUC/MUSIC (http://www.music.tuc.gr) της Σχολής Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης (http://www.ece.tuc.gr), διοργανώνει καινοτόμα εκπαιδευτική δράση κατά την οποία υλοποιεί εκπαιδευτικό εργαστήριο προγραμματισμού σε Python» (Code Club), με θέμα «Επίκαιρες γνώσεις πληροφορικής στα παιδιά των ΓΕΛ», με σκοπό να μεταφέρει στους μαθητές γνώσεις και δεξιότητες επίκαιρων τομέων της πληροφορικής. Οι μαθητές θα εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό υπολογιστών με τη γλώσσα Pyhton, γιατί η Pyhton είναι:

  • απλή, εύκολη, ευανάγνωστη, παραγωγική, αποδοτική
  • δυναμική, επεκτάσιμη, πολύ υψηλού επιπέδου
  • κατάλληλη για αρχάριους και για έμπειρους χρήστες

Ο στόχος του προγράμματος είναι:

  • να οξύνει την αναλυτική σκέψη των μαθητών
  • να μάθει στους μαθητές να επιλύουν προβλήματα
  • να τους εκπαιδεύσει με τις πιο βασικές ψηφιακές δεξιότητες
  • να τους διδάξει μια εφαρμοσμένη επιστήμη
  • να τους εισάγει στη νέα «υπερδύναμη», τον κώδικα σε Python

Στη δράση αυτή, διάρκειας 2 μηνών, με έναρξη τον Ιανουάριο του 2017, στην οποία θα επιμορφωθούν 30 μαθητές του ΓΕΛ Κορώνειας, συμμετέχουν εθελοντικά 5 εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20, σε 4 συναντήσεις, εκτός ωρών λειτουργίας του σχολείου και στο χώρο του εργαστηρίου Πληροφορικής της σχολικής μονάδας. Οι συνάδελφοι – εκπαιδευτές είναι:

(α) Γιάγκος Κωνσταντίνος, ΠΕ19, ΓΕΛ Ποδοχωρίου Καβάλας
(β) Μπλεμπιτζάκης Νικόλαος, ΠΕ19, 2ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων
(γ) Πετρίδης Αντώνιος, ΠΕ19, 2ο ΓΕΛ Θήβας
(δ) Πολίτης Δημήτριος, ΠΕ19, ΓΕΛ Κορώνειας
(ε) Τσιάμη Χριστοφίλη, ΠΕ19, 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης

Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Δυτικής Θεσσαλονίκης στηρίζει και αναδεικνύει τέτοιες δράσεις και δίνει συγχαρητήρια στους συναδέλφους – εισηγητές.

Από την εμπειρία μας με τα σχολικά εργαστήρια, αλλά και από προτάσεις συναδέλφων που κάνουν πλήρη χρήση του εργαστηρίου ...