ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
«Κινηματογραφική αφήγηση και ψηφιακή εικόνα»
Το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτ. Θεσσαλονίκης προτίθεται να πραγματοποιήσει ημερίδα με θέμα: «Κινηματογραφική αφήγηση και ψηφιακή εικόνα».
Στη σύγχρονη εποχή, η κυριαρχία της κινούμενης εικόνας και η ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων, η χρήση των οποίων είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους εφήβους, έχουν δημιουργήσει νέες προοπτικές για την τέχνη του κινηματογράφου που αποτελεί ένα ελκυστικό μέσο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η κινηματογραφική παιδεία συμβάλλει στην αποκωδικοποίηση των πολλαπλών και ποικίλων εικόνων από τις οποίες βάλλονται καθημερινά οι νέοι, έτσι ώστε να διαμορφώσουν το ρόλο τους ως ενεργητικοί θεατές και κατά συνέπεια δημιουργοί πολιτισμού.
Η παρακολούθηση της ημερίδας θα είναι εκτός διδακτικού ωραρίου και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Νοεμβρίου, στις 10:00΄-13:00΄, στο Αμφιθέατρο ‘Μελίνα Μερκούρη’ του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης.
Επιστημονική Ημερίδα
«Η Ρητορική στην Εκπαίδευση: από τη θεωρία στην πράξη»
ToTμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης οργανώνει σε συνεργασία με ομάδα εκπαιδευτικών από το Πειραματικό ΓΕΛ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, τα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη, το 1ο Λύκειο Ευόσμου και το 2ο Λύκειο Ευόσμου Επιστημονική Ημερίδα με τίτλο «Η Ρητορική στην Εκπαίδευση: από τη θεωρία στην πράξη» που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016 στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Η φετινή διοργάνωση, που έχει την επιστημονική υποστήριξη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ρητορική: Θεωρία και Πράξη» (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας) και της Ελληνικής Ένωσης για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση, εντάσσεται στο πλαίσιο Δικτύου Σχολείων της Δ/νσης Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με τίτλο «Ρητορική Τέχνη - Επιχειρηματολογία στην Εκπαίδευση» και συνιστά πιλοτική δράση που αποσκοπεί:
Σελίδα 2 από 2