Προβλήματα χρήσης της εφαρμογής με τον Internet Explorer

Αν, κατά την είσοδο στο πρόγραμμα της ΠΔΣ, ο Internet Explorer «κρεμάει», το πιο πιθανό είναι να έρχεται σε σύγκρουση με κάποιο ή κάποια πρόσθετα που είναι εγκατεστημένα στον Explorer όπως το Google Toolbar, το Yahoo Search, το Windows Messenger, το AOL toolbar κ.ά. Υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης:

  1. Από το μενού του Internet Explorer επιλέξτε Εργαλεία -> Διαχείριση πρόσθετων -> Ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση πρόσθετων. Απενεργοποιείστε ένα-ένα τα πρόσθετα που είναι εγκατεστημένα. Μετά από κάθε απενεργοποίηση, κλείστε τον Explorer, ξανανοίξτε τον και δοκιμάστε να μπείτε στο πρόγραμμα της ΠΔΣ. Αν το πρόβλημα υπάρχει ακόμη, συνεχίστε τη διαδικασία μέχρι να βρείτε πιο πρόσθετο δημιουργεί το πρόβλημα. (Εναλλακτικά, μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε όλα, να δοκιμάσετε να μπείτε στο πρόγραμμα της ΠΔΣ και αν όλα πάνε καλά, να ενεργοποιήσετε ένα-ένα τα πρόσθετα έτσι, ώστε να μείνει απενεργοποιημένο μόνο το πρόσθετο που δημιουργεί το πρόβλημα).
  2. Αν θέλετε οπωσδήποτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το πρόσθετο (ή τα πρόσθετα) που δημιουργούν το πρόβλημα στο πρόγραμμα της ΠΔΣ, μεταβείτε στο φάκελο c:\Program Files\Oracle\JInitiator 1.3.1.17\bin\Hotspot, μετονομάστε το αρχείο JVM.DLL σε JVM.DLL_old, κατεβάστε και αποθηκεύστε μέσα στον ίδιο φάκελο το αρχείο JVM.DLL. Επανεκκινήστε τον Internet Explorer και δείτε αν μπορείτε να εισέλθετε στο πρόγραμμα της ΠΔΣ. Αν όχι, τότε η μόνη λύση είναι η απενεργοποίηση του προβληματικού πρόσθετου.